skip to main
|
skip to sidebar
Ashmogh
Saturday, December 3, 2011
دانشجوی بسیجی !
هی میگن دانشجو نبودند اینا که سفارت انگلیس رو گرفتن ، بیا اینم مدرک دانشجوییش ، نماز جمعه بوده ، نماز جمعه هم که تو دانشگاه تهرانه!
No comments:
Post a Comment
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Blog Archive
▼
2011
(3)
▼
December
(1)
دانشجوی بسیجی !
►
January
(2)
►
2010
(4)
►
October
(1)
►
April
(3)
►
2009
(1)
►
May
(1)
No comments:
Post a Comment