Wednesday, October 20, 2010

همین پارسال بود که به ما میگفتند "خس و خاشاک، کف روی آب، بزغاله،محارب،اراذل و اوباش،فتنه گر، آلت دست بیگانه و آشوب طلب " منم نوشتم یاد این شعر افتادم " پار بودم جوجه و امسال گشتم تخم مرغ گر بمانم سال دیگر میروم در کون مرغ ...امسال بهمون گفتند " میکروب " !!!! دیدید !!!

No comments:

Post a Comment